На початку наступного року в універмазі Harrods відкриється спеціальна «капелюшна зона» Ruslan Baginskiy. Лондонський ритейл-гігант доповнить список найпрестижніших магазинів, де представлений український бренд: Browns, LuisaViaRoma, Net-a-Porter,
MatchesFashion.com і Moda Operandi. Але про останні перемоги, як і про плани на майбутнє, Руслан говорить із небажанням. Показовий приклад: перед нашою зустріччю біля входу в шоурум Багінського члени його команди наносять срібну фарбу на довгі бамбукові спиці – готують головні убори до зйомки на релігійну тематику для впливового лондонського видання. Назвати ім'я замовника Руслан відмовляється, як і показати мені приміщення, де відбувається вся магія роботи над кутюрними виробами та приватними замовленнями. Запитую Багінського, чи вірить він у прикмети. Петро Ясинський тут же зі сміхом згадує історії про чорних кішок і корпоративну заборону на винесення сміття вечорами. «Я не забобонний – просто не люблю ділитися планами, нехай дозріють», – парує дизайнер. Зважаючи на те, як йдуть справи, Багінський чинить правильно.
Текст: Веня Брикалін
Фото: Julie Poly
Стиль: Venya Brykalin
Портрет: Lesha Lich
Асистент стиліста: Sveta Manoukyan
Зачіски: Oksana Cherepania
Макіяж: Svetlana Rymakova
Продюсер: Marina Sandugey-Shyshkina
Моделі: Asti @Ego, Sima @KModels, Taja @Cat-b, Anastasia N @L-Models, Daniel @Another Species, Mark @Boys Boys Management
Оригінальна стаття